Αν μη τι άλλο, εντύπωση προκάλεσε η απουσία των «μεγάλων παικτών» από το διαγωνισμό για τη προμήθεια των 25 βαγονιών του Τραμ.
Η γερμανική Siemens και η γαλλική Alstom, εάν και είχαν εκδηλώσει αρχικό ενδιαφέρον και το core business τους είναι το τροχαίο υλικό, παρόλα ταύτα δεν κατέθεσαν δεσμευτικές προσφορές, προκαλώντας εντύπωση ακόμα και σε… υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου Μεταφορών.
Γνώστες της αγοράς επισήμαναν ότι «Siemens και Alstom είναι ακριβές εταιρείες, ίσως θεώρησαν ότι ο προϋπολογισμός των 66,2 εκατ. ευρώ, άνευ ΦΠΑ, είναι υπο-κοστολογημένος, οπότε δεν άξιζε να κατέβουν».
Ωστόσο, ήταν η ίδια η Siemens, που στις αρχές Φεβρουαρίου 2013, διατράνωνε το ενδιαφέρον της για τα βαγόνια του Τραμ, παρουσιάζοντας στην Αθήνα το βαγόνι «RE- cube».
Πάντως, άξιο αναφοράς είναι ότι κάποια στελέχη της Αττικό Μετρό «ανακουφίστηκαν» που δεν κατέβηκε η Siemens, καθώς οι σχέσεις των δυο εταιρειών «έχουν περάσει από διάφορα κύματα», εξαιτίας των προβλημάτων υλοποίησης της σύμβασης σηματοδότησης των επεκτάσεων του Μετρό σε Ηλιούπολη, Αλιμο, Αργυρούπολη και Ελληνικό.
Πλέον, για Siemens και Αlstom το ενδιαφέρον εστιάζεται, εάν θα καταθέσουν δεσμευτική προσφορά για την ΕΕΣΣΤΥ, την πρώην τεχνική βάση του ΟΣΕ.
Φώτης Φωτεινός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου